Sayfalar arasında kendimi arıyorum;
bazen buluyorum, bazen altını çiziyorum.
Peki ya, önemli olan okuduğumuz kitaplar mı,
yoksa altını çizdiğimiz cümleler mi?
Kendini gerçek anlamda mutlu hissedemiyorsan, belli ki işler şu anki haliyle yolunda değil. İleri doğru adım atmalı ve yoluna durmadan devam etmelisin.
"Önemli olan, kişinin neyle doğduğu değil o malzemeyi nasıl kullandığıdır."
Şu anda mutlu hissedemiyorsun. Bunun sebebi kendini sevmeyi öğrenememiş olman. Kendini sevebilmek için de farklı birisi olarak dünyaya yeniden gelmek istiyorsun. Y gibi olmayı ve şu anda olduğun kişiyi bir kenara atmayı umuyorsun.
Cevapları kendin bulmalısın ve başka birisinden aldıklarına güvenmemelisin. Başkalarından aldığın cevaplar ancak idareten işe yarar, bunların bir değeri yoktur.