Sayfalar arasında kendimi arıyorum;
bazen buluyorum, bazen altını çiziyorum.
Peki ya, önemli olan okuduğumuz kitaplar mı,
yoksa altını çizdiğimiz cümleler mi?
-Geçmişte ne yaşanmış olursa olsun, bir kişinin şimdisinin nasıl olacağını belirleyen, o kişinin geçmişe atfettiği anlamdır.
+Yani mesele "neler yaşandığı" değil "sorunun nasıl çözüldüğü" mü?
- Kesinlikle öyle. Zaman makinesine atlayıp geçmişe gidemeyiz. Zamanı geri alamayız. Etiyoloji*de kalırsan, geçmişe bağlı kalırsın ve mutluluğu asla bulamazsın.
*Nedenlerin incelenmesi
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Meseleyi sakin sakin konuşma zahmetine girmedin; bundan kaçınmak için de, direnç göstermeyen bu kişinin sana itaat etmesini sağlamaya çalıştın. Bunu yapabilmek için kullandığın araç ise öfke hissiydi.