Sayfalar arasında kendimi arıyorum;
bazen buluyorum, bazen altını çiziyorum.
Peki ya, önemli olan okuduğumuz kitaplar mı,
yoksa altını çizdiğimiz cümleler mi?
Şu anda dünya sana karmaşık gizemli geliyor ama sen değiştiğinde dünya sana daha basit görünecektir. Mesele dünyanın nasıl bir yer olduğu değil, senin nasıl birisi olduğun.
Her insan, her zaman, her yerde, her durumda yalnızdır. Tanrı değilseniz, işiniz yaş.
Kayboldunuz diyelim. Bulunduğunuzda döneceğiniz yer yalnızlığınızdır.