Sanki bu hal bir hastalık, düzensizlik değil, benim doğal halimdi; sonunda buna karşı koyma isteğim bile kalmamıştı. Bu halin benim için doğal olduğuna neredeyse inanacaktım (belki de inanmıştım).
Sayfa 8 - İş Bankası Kültür Yayınları·Kitabı okudu
Kırk yaşından fazla yaşamak ayıptır; bayağılık, hatta ahlaksızlıktır! Tüm samimiyetimizle, dürüstçe söyleyin, kırk yaşını kim geçer? Bana söyleyeyim size: aptallarla namussuzlar.