Kehkeşân

Kehkeşân
@sadabat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Kehkeşân

, 2021 okuma hedefini ekledi.
2021 OKUMA HEDEFİ
0/100 kitap - %0 tamamlandı
Henüz kitap okumadı
100 kitap
0 sayfa
0 inceleme
0 alıntı
Bir İran şairi diyor ki "Ez beyâbân-ı adem tâ ser-i bâzâr-ı vücûd, Be telâş-ı kefeni âmede üryani çend." “Yokluk çölünden varlık pazarına bir kefen almak telaşıyla gelmiş birkaç çıplak…” İnsan bu idi!
Varlıkta "aynı" yoktur. Her şeyin ve her anın kendine has bir başkalığı vardır ki, bunu yakaladınız mı seyrine doyum olmaz.
Aynı kitabı birkaç defa okumak, birkaç kitap okumaktan daha faydalıdır. Çünkü okumaktan gaye müellifin ne düşündüğünü anlamaktan ve bir şey öğrenmekten ibaret değildir. Kitapla okuyucunun zekası evlenmeli ve mahsul vermelidir.