Kerem

Kerem
@sadbutkei
Kürk giyen gelincik yavaş koşar
Aradan zaman geçmiş Yaşım kapısında otuzun Bilirim hala sende aklım, fikrim Yanımdasındır kadınım. Her gün başlangıç Güneş yüzünden doğar Balkonlu bir evimiz vardır Mutluyuzdur umarım. Ne güzeldir seninle yaşamak Dolaşmak sokakları Ne güzeldir seninle yaşlanmak Yaşamak hayatı Elinden tutup, şehir şehir Aramak ait olduğumuz yeri Farkına varabiliriz umarım Bizim yerimiz, birbirimizin yanı Büyüdük artık biricik, Koca birer adam olduk Evimiz ortak oldu, Hayallerimiz gibi Duvarları boyadık pastel renge Artık sabahlarız sokaklarda Kimse kızamaz dimi bize. Şarap içer, evcilik oynarız Seninle ne kadar büyüsekte Aşığız biz, 17'miz de kalırız -krmckr
Şiir
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yazın güneşe, kışın buluta Düşman insan elinde ki her huduta Bilmez kıymet kaybetmeden Anlayacak birgün düşünce toprağa -krmckr
Nasıl biri diye sorarlarsa beni, Önce duraksa, sonra severdi dersin Kuşları, çocukları ve beni severdi... Üç parça eşyası vardı, Bir fincan kahvenin kırk yılıyla yaşardı. Kendi halinde, cana yakındı dersin. Sorarlarsa beni, Kitapları, müzikleri, doğayı severdi. Hayvanların başını okşar, Esnafla sohbet etmeden geçmezdi. Kahve olmazsa olmazıydı, bir de resmin İkisi olmazsa uyanmam dersin. Sorarlarsa beni, Unutma! Hürdür. Boyun eğmez insanlara, özgürlükçüdür. Sisteme uydurmaz ayak, Hep bir muhalefet. Peşini bırakmaz gelecek denen illet Ararlarsa bir gün beni, Kendinize sorun, Neresine dokundu hayatımın bu genç ? -krmckr
Şiir
Demir attın gönlüme, ömürlük bir demir Çiçek açtırdın bahçemde, Çınar diktim seni tanıdığım gün. Şarap içtim, plak dinledim. Önce inandım sonra şükrettim Tanrıya Sen varsın diye, nefes aldım Derin bir nefes. Oksijen değil, kokunu çekmek ümidiyle Nice çiçekler arasından Solumak seni dileğiyle. Seni gördüm uzaklarda Resmini değil, seni... Gözlerini gördüm, İhtişamla parlayan gözlerini Şaraptan kırmızı dudaklarını, kavruk tenini İnanılmazdı. Anlatmaya çalıştım, cümlelerim yetmedi. Zaten anlamazdı kimse beni Bu his, insanın duyabileceği en yücesiydi. Ey sevgili, Keyfin nasıl, çayın demli mi ? Okşandı mı yüreğin? Söyle, sen de özledin mi beni? Bekliyorum; Seni bir kez daha göreceğim günü. Takvimleri yırtıyorum, Kilometreler aşıyorum her gece. Yıldızlara bakıyorum,
Edebiyat
Artık ayrılma vakti geldi çattı, ben ölmeye sizler de yaşamlarınızı sürdürmeye gidiyorsunuz. Hangisinin daha iyi olduğunu sadece tanrı bilebilir. Sokrates'in Savunması