shlimazl7

shlimazl7
@sadece_ck
"İncinirsen, incirim."
Dalgın Ölü
Dün güzel bir kadın geçti kabrimin yakınından doya doya seyrettim gün hazinesi bacaklarını gecemi altüst eden söylesem inanmazsınız kalkıp verecek oldum düşürünce mendilini öldüğümü unutmuşum…
Şiir
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir kanal işçisinden işittiğim sözler durumu çok güzel özetliyor bence: "Kışları soğuktan çektiğim acıyı ancak kış mısırları çekebilir."
...hiçbir şey yapmazsam, aramaktan vazgeçersem, işte o zaman yok olurum. En acı yazgı olur benimki.
Dünyada da, kendi içimizde de çok kötülük var.

shlimazl7

, bir kitap okudu
Puan vermedi·331 syf.·
2020 20. kitabı
José Saramago
8.3/10 · 132,1bin okunma