Dünyada bir tek insana inanmıştım.O kadar çok inanmıştım ki bunda aldanmış olmak ben de artık inanmak kudreti bırakmamıştı.Ona kızgın değildim.Ona kızmama,darılmama,onun aleyhinde düşünmeme imkan olmadığını hissediyordum ama bir kere kırılmıştım.Hayatta en güvendiğim insana karşı duyduğum bu kırgınlık adeta bütün insanlara dağılmıştı,çünkü o benim için bütün insanlığın timsaliydi..
Sabahattin AliKürk Mantolu Madonna
Şiir, bana sevinç, mutluluk vermiyor.
içinde boğulacagım acılar veriyor...
ama eğer şiirlerim, düşünceler,
Ve yürekler arasında bir ilişki,
Bir bağ kuruyorsa,
o zaman mutlu oluyorum
diyor. Ahmed Arif