Etrafımıza bakamayacak kadar yorgunuz. Şimdilerde kayıp eşya bürosunda unutulmuş bir kaç asgari ahlak teriminin, gölgesinden çıkıp, toplum denen güneşin altında kavruluyoruz. Bunu kendimize biz yapıyoruz. Sadece yanıyoruz ve yerin dibine sokuyoruz kendimizi. Sizden ricam dostlarım, akranlarım. Toplumun talep ettiği kişi olmayın. Elinizde ki şişeyi tekrar ahlak, saygı ve sevgiyle doldurmak için... Başkalarını değil ilk önce kendinizi seçin! Herkes kendi "işine" değil artık kendi "içine" baksın.
Her Şeyde Gizli - Can Yücel'in şiirini bir de benden dinlemek isterseniz diye bırakıyorum bu linki. İyi geceler ve sağlıklı günler dilerim herkes için. :) : youtu.be/i3WMkb7GHv0