"Sana yemin ediyorum. Gelip seni bulacağım. Eğer öldüysen, peşinden koşacağım. Ölümden sonra hayat yoksa, sana kavuşmak için onu yaratacağım.
Çünkü sana aşığım."
Bugün bir kez daha fark ettim ve farkında olmayanlar için yinelemek istiyorum bu sözlerimi. Hayatı o kadar çok vurdum duymaz yaşıyorsunuz ki, yaşıyoruz ki, etrafınızda kimi etkilediğine hiç bakmıyorsunuz. Kendi affınıza sığınıp sürekli beklenmedik bir yerden sizi tasdik etmelerini istediğiniz insanlar arıyorsunuz. Yapmayın. Çünkü kimse sizi tasdik etmeyecek. Kimse yaptıklarınızı haklı bulmayacak. Eğer haksızlık varsa ortada, eğer bir drama dönüyorsa. Sadece bırakın. Ve izleyin. Çünkü drama maymunların sahnelediği bir tiyatro oyunudur. Ve izlediğiniz drama tiyatrosunda maymunlar birbirini acımasızca yerler. Kendinizi dramaya atmayın. Kısacası; "Maymun olmayın." Sağlıcakla.