Ağlasam sesimi duyar mısınız,
Mısralarımda ;
Dokunabilr misiniz
Gözyaşlarıma,ellerinizle ?
Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel ,
Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu
Bu derde düşmeden önce
Bir yer var , biliyorum;
Her şeyi söylemek mümkün;
Epeyce yaklaşmışım ,duyuyorum
Anlatamıyorum
Orhan Veli Kanık