En son lisede okumuştum. Bugün bende oluşan okuma isteğiyle her kitabın bir zamanı vardır diyorum ve tekrar okuyorum. Keşke uygulamada tekrar okumak istediğim kitaplar seçeneğide olsa 🤗
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlar yalnayak
insanlar çıplak...
Bir öyle şaşılası
dünya ki burası,
balıklar kahve içerken
çocuklar süt bulamıyor.
İnsanları sözle besliyorlar,
domuzları patatesle...
Nazım Hikmet