Bir tek "-in" ekiyle anlam bu kadar değişir mi? Eski notlarımı karıştırıyorum, tamlama konusunda saptadığım pek çok yanlış bundan, tamlayan (ilgi) ekinin eksikliğinden kaynaklanan yanlışlar. Şöyle bir sıralayayım mı?
"Yani ben anlamadığım Haliç'e fabrika ruhsatı vermişler." "Ben" değil, "benim".
"Türkiye, bu noktaya gelmesini ne yazık ki devletçi ve statükocu tutumlar anlayamadı." "Türkiye" değil, "Türkiye'nin".
...