Saim IŞIK

Saim IŞIK
@saimsk
İzmir
Amasya, 1 Şubat 1998
125 okur puanı
Nisan 2021 tarihinde katıldı
"Bir şeyler yapıyorum, yürüyorum, konuşuyorum, yemek yiyorum yani her zaman yaptığım İşleri sürdürüyorum ama nasıl anlatsam, bir boşluk duygusu içinde. Sanki içimde derin bir hiçlik var."
Edebiyat
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Keşke bir şiir okumuş, Bir kedi sevmiş olsaydınız. Belki bu kadar kirletmezdiniz dünyayı..." Turgut Uyar
Edebiyat
Öyle büyümüş ki İçimizdeki yalnızlık. Sevilmeyi beklerken. Beklemeyi sevmişiz... Cemal Süreya
Edebiyat
"En iyiyi ararken iyiyi kaybediyorsunuz." Franz Kafka
Edebiyat
"Bizim içimizde eteğini toplamış bir dağın küskünlüğü var. Öyle her baharda çiçek açamayız."
Edebiyat