Sait KILIÇ

Sait KILIÇ
@saitvet
İnsan ve Ötesi
Kendini beğenmek insanın özünde, yaratılışında olan bir hastalıktır. İnsan yaratıkların en zavallısı, en cılızıdır; öyleyken en mağruru da odur.
Sayfa 19·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kimse kimseyi değil, herkes kendi kendisini adam eder, etmelidir.

Sait KILIÇ

, bir kitabı yarım bıraktı
Oğuz Atay
8.6/10 · 75bin okunma
Oysa... çıkarlarını düşünmeyenler unutulacaktır. Her olayda bir kenara çekilenler gerçektende bir kenarda kalacaktır. Yaptıkları işlerin gizli kalmasını isteyenler, bunda başarıya ulaşacaktır.
Kendini iyi tanımak
Değerini tam bilmeyen kişi, gereksiz yakınmalarla gün geçtikçe daha da bozulur ve çürüyüp gider. Kişisel değeri büyütmek de küçültmek de aynı derecede zararlıdır.