Bir denizde yaşar gibi yaşadın yalnızlıkta ve deniz taşıdı seni.Eyvah,şimdi karaya çıkmak istiyorsun,öyle mi?Eyvah,bedenini yeniden sürüklemek istiyorsun,öyle mi?
Bence kendilerine saygı duyamayan,değer veremeyen,yaratıcılıklarını özgürce ifade edemeyen insanlar bunu isteyerek yapmıyorlar.Bu engeller ,her insanın kendi hikayesinin birer sonucudur.
İnsan ne ister?Bir yere ulaşmak.Başlangıçta bir tepede durur.Nereye gitmek istediğini görür.Yola koyulur .Yol boyunca ilerler.Ormanlardan geçer.Nemli çayırlar ve dipsiz bataklıklar arasında debelenip durur.Sonra durur ve yönünü yitirdiğini fark eder.Kaybolan ve nasıl devam edeceğini bilmeyen kişi ne yapabilir?...Truth and Justice