Çok etkilenmiştim okuduğumda. O kadar ki kitabi bitirmemek için kırk takla attım. Son 20 sayfa hariç 1 haftada okuduysam son 20 sayfayı gönlüm elvermediği için 2 ayda okudum desem yeridir.
En çok etkilendiğim şaşırdığım kitaplardan bir tanesi. Elimde olsa tanıdığım herkese okuturdum. Bir insanın bunu düşünüp yazmasına hayret ederim ne zaman aklıma gelse.