Şimdi okumaya başlıyorum, okudukça sizinle sevdiğim yerleri paylaşacağım. Dostoyevski'nin eserlerini çok severek okuyorum. Birşeylerin farkına varmak isteyen birisinin öncü hedefleri arasında yer alması gerekiyor. / Kitabı bitirdim biraz geç oldu ama olsun :). Kitabı çok beğendim ki zaten sevdiğim yazar dostoyevski'nin ilk eseri ona rağmen çok başarılı olmuş. Birbirleriyle dipdibe yaşayan iki insanın birbiriyle mektuplaşması, mektupta geçen olaylar, durumlar ise kişilerin yaşadığı zorluklar, olaylar, duygulardan bahsediliyor. Benim 7 yıldız vermemdeki tek sebep biri ölecek diye beklerken Alekseyevna'nın Bıkov ile evlenip Devuşkin'i ortada bırakıp gitmesiydi ki bunun devamı olarak Devuşkinin bu acıya dayanamayıp son mektup yazması ve kitabın böylece sona ermesi. Hiç hoşuma gitmedi bu son aynı şeyi Dostoyevski'nin kumarbaz kitabında da yaşadım, o duygu hep içinizde kalıyor maleseff .