….”peki bir kişi tüm emeğinin boşa gittiğinin farkına ancak ölüm döşeğinde varırsa?”
Derin bir sessizlik oldu.
İnanın hiç uzak değil. Elbet kişinin başına böyle bir an gelebilir.İşte hayatın o noktasında artık numara çekemiyorsun. Ömrünün son ânında şunun farkına vardığını düşün;”Ben aslında hiç yaşamamışım ki.” Dahası bunu da o an idrak ediyorsun. Bence mecazen de olda cehennemin kapısı işte o zaman açılıyor, yani içindeki cehennemin.