"Hani insanlığın tarih boyunca sorduğu bir soru var ya; 'Uzayda bizden başka zeki canlı var mı?' diye. Sadece bu soruya bakarak bile, insan dediğin canlının ne kadar bencil ve kibirli olduğunu anlayabilirsin. Bu kadar muazzam büyüklükteki bir evrenin, cadece kendi türü için olabilme ihtimalini düşünecek kadar da ilkel bir canlı aslında insan. Yani sorunun kendisi bile başlı başına insanlığın ne kadar büyük bir yanılgı içinde olduğunun bir göstergesi. Düşünsene bağırsaklarında yaşayan bir bakterinin, yanındaki bir başka bakteriye 'Sence vücut dışında da bir yaşam var mıdır?' diye sorması kadar komik.