• samet •

• samet •
@sametxq1
-Neden hiç mutlu değilsin Zeze? +Neden mutlu olmalıyım? -Çünkü dünyaya bir kez geliyoruz. +İyi ki bir kere geliyoruz Portuga... -Neden? +İkinci bir hayatı kaldıramazdım.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
BENVOLIO: Beni dinle ve onu düşünme,unut! ROMEO: Öğret bana,nasıl unutulur düşünmek?
Sayfa 13
"Sevdiğine Sadık olmayan Allah'a da Sadık olamaz"
"İnsanlardan birşey bekleme; güzel şeyler Allah'tan gelir."
Sevmek demek, yan yana gömüleceği kişiyi seçmek demekmiş.