dilan

dilan
seçkin bir kimse değilim ismimin baş harflerinde kimliğim bağışlanmamı dilerim
Mutsuz ruhlar, ancak benzerlerinde temize çekebiliyor kendilerini.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Erimemiş şekerleriz biz, diyorum kendi kendime. Çay bardağının dibinde, yapış yapış...
Ben henüz solcu olup olmadığımı bilmiyorum kesin olarak. Bildiğim bir şey varsa ezilen halktan yana oluşum. Halkın çektiği sıkıntıların benim çektiklerime tıpatıp uygun oluşu. Kurtuluşumu da halkın kurtuluşunda görüşüm... Bu birkaç düşünce kırıntısı solcu olmam için yeterse kendimi hiç de temize çıkarmaya çalışacak değilim.
Şimdi ne desem boş. Ben onlarla teker teker değil, onların tümüyle uğraşıyorum. Elim kalem tuttuğu sürece, hep karşılarında olacağım onlar gibi düşünenlerin!
"Pusulanın hep kuzeyi gösteren ibresi gibi, bir erkeğin suçlayan parmağı da daima, mutlaka bir kadını gösterir. Her zaman. Bunu hiç unutma, Meryem."