“İnsan kendine değer verebildiği oranda başkalarına değer verir ; diğer insanlara gerçek anlamda değer verdiğini hissettikçe kendisini de değerli bulur . “
“Bir insana acımak , bazen o kişide kendi acınacak yönlerimizi görmekten ya da görmezden geldiğimiz sadistçe eğilimlerimizin gerçekleştiğini gözlemlemekten dolayı yaşadığımız suçluluk duygularından kaynaklanabilir .”