Yaşadığımız hayatın canımızı sıkacak taraflarının da olduğunu ve bu can sıkıcı olayları görerek nasıl gerçekçi bir şekilde başa çıkabileceğimize yardımcı olacak bir kitap. Ben de dahil birçoğumuz kötü olayların bizim başımıza gelmeyeceğini düşünerek yaşarız, ta ki o can sıkıcı olaylarla günün birinde karşı karşıya kalana dek..
Böyle zor bir zamanımda kendimi telkin edecek yollar ve okuyabileceğim kitaplar ararken çıktı karşıma Ustalık Gerektiren Kafaya Takmama Sanatı isimli kitap. Ben gayet keyifli okudum ve kitaptan öğrenebileceklerimi öğrenerek yoluma devam ediyorum.
Keyifli okumalar