Bir ulus,varlığı ve bağımsızlığı için düşünülebilen girişimleri ve fedakarlığı yaptıktan sonra başarılı olur.Ya başarılı olamazsa demek, o ulusun ölmüş olduğuna karar vermek demektir. Dolayısıyla, ulus yaşadıkça ve özveriyle girişimlerini sürdürdükçe başarısızlık söz konusu olamaz.
Oysa,Türk’ün onuru,gururu ve yeteneği çok yüksek ve büyüktür.Böyle bir ulus tutsak yaşamaktansa yok olsun daha iyidir!..
O halde,ya bağımsızlık ya ölüm!