Hulusi Kentmenler sadece Yeşilçam sinemasında birer karakterler. Aslında hiç gerçeği oynamıyorlar. İnsana sadece umut veriyorlar. İyi kalpli amcalar, dedeler olarak verildiler Türk halkına. Ben çok öyle amcalar gördüm, tonton amcalar gördüm. Hep Hulusi Kentmen gibi, Nubar Terziyan gibi zannettim hepsini. Ama ı-ıh... Hepsi üzerimden geçti. Ve bunların hepsi de namuslu, şerefli, "ahlaklı" dediğimiz kişilerdi. Ben hep "ahlaklı" kişilerle yattım. Hayatım boyunca hiç "ahlaksız" bir insanla yatmadım. Hepsi "ahlaklıydı". Kendine göre... Bi tane ahlaksız biriyle yatsaydım. Oh be diyecektim. Nihayet bir "ahlaksız"la yattım. Rekorumun rekorunu kıracaktım. Yok... Hepsi "ahlaklıydı".