Doğa sever, amatör fotoğrafçı, kitap okumak ve araştırma, değişik yerler keşfetmek, yaşadığımız evrenin bütün coğrafyasını yazılı ve görsel araştırmak olmazsa olmazlarım.
Usta yazardan çok etkileyici bir kitap ve bütün olumsuzluklara rağmen ümidini kaybetmeden mücadele edersen her şeyin üstesinden geleceğinin bir kanıtıdır. Dayanışma ve inanç başarmanın yarısıdır. Insanların karşılaşabileceği en kötü olaylar karşısında bile kararlılıkla mücadelesinin müthiş bir örneği.