Dili, yazımı, betimlemeleri çoğu şeyi çok başarılı bir kitaptı. Ama ben diğer kitapları kadar beğenmedim. Neden bilmiyorum hikayelerin konuları yüzünden mi, (konusuz hikaye okumayı severim normalde) anlayamadim. Ancak belki sonra tekrar okursam beğenebilirim. Okudugum zamanla ilgili de olabilir. Neyse önerimdir. (ama çokta değil önce diğer zweig kitaplarını okuyun derim.)