Okuduğum ilk Gürpınar kitabı. Kitap beni biraz ters köşe yaptı(Kapak, kitap isminden yola çıkarak yaptığım tahminden dolayı). Aslında basit tatlı bir hikaye beklemiştim. Ama yazarın kitapta yer verdiği kadınlar hakkındaki düşüncelere verilen eleştiriler, bazı konulardaki bilimsel açıklamalar beklentimin aksine derinlik katmış. Kitabı okurken baya keyif aldım. Yazarın diğer kitaplarına da bakacağım.