Ne demiş Yunus, Gelin Tanış olalım işi kolay kılalım, sevelim, sevilelim bu dünya kimseye kalmaz,
Yaşamın temelinin SEVGİ olduğuna inanan
okudukça, insanları gördükçe artık Nihilist.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Yakup, sende fark etmişsindir, insan ha bire bir şeylere tosluyor hayatta. Daha doğrusu bir şeyler ona. Vurup kaçacak o şeylere bile tutunmaya çalışıyor ama insan. Akşam bir dolu şeyi anladın, muhtemelen bu dediklerimi de anlıyorsun, ne halt etmeye sabah erkenden gittin? Senden hiç beklemezdim. Neyse sakin olalım. Diyeceğim o ki Yakup, galiba ölüme yürürken bile tutunacak bir şey arıyorum saçma gelecek ama tam da şu anda hiç tanımadığım sana bile tutunmaya çalışıyorum. Saçmalık hem de nasıl saçmalık...