Yaşamanın insan işi olmadığını, yaşamın herşeyle acılar, ölümler , umutlar gibi bir bütün oldugunu hissetttirerek anlatan harika bir kitaptı. Burdan bana kattıkları her şey için youqing, fengxia , erxi, jiazhen, isminin anlamı gibi "acıkök" olan kugene sonsuz teşekkürler sizleri çok seviyorum
dedektifinde insanı vicdanını dinlemesi ayrıca hoşuma gitti , sadece kitaplarda bile olsa adeletin vicdani değerlere göre uygulandıgını görmek duygulandıran ve güzel hissettiren bir şeydi. okurken sıkılmamam ve bazı yerlerde sanki bir filmin en heycanlı yerinde gibi oluşum harikaydı .. agatha christie' nin okuduğum ilk kitabıydı ve gayette beğendim yeni kitaplarında hoşuma gidecek olan olursa okuyacagım ve tavsiye ederim