Bence okuması çok zevkli bir başlangıç hikayesiydi. açıkçası bu kaplumbağaların mutant kaplumbağadan ninja kaplumbağa haline nasıl geldiğinden hiç bahsedilmiyor. yani odaklandığı hikaye başka ama yine de bunları görmek iyi olurdu diye düşünüyorum. bi çırpıda okunabilecek bi çizgi roman bunun yanın da çizimleri ve atmosferi beğendim. neden hepsi kırmızı göz bantlı onu anlamadım ama.
küçük prens benim küçükken okuduğum fakat şimdi de biraz kafamı dağıtmak adına döndüğüm bi kitap oldu. küçükken okuyunca aman aman etkilenmemiştim ama şimdi okuyunca özellikle sonunda nedensiz bi üzüntü ve burukluk hissettim. kitap akıcı bir dille yazılmış. illüstrasyonlar kitabı ve hikayeyi çok daha tatlı bir hale getiriyor, okurken çok zevk aldım fakat küçük prens hiçbir zaman benim için bayılıyorum ölüp bitiyorum gibi bi yerde olmadı. sadece okuması keyifli ve tatlı bi öykü diyebilirim.