berceste

berceste
@saudaadee
“aşk mıdır sinem içre gelip de câ eyleyen?” music.youtube.com/watch?v=vCtOBpe...
Yengeç burcu musun Necip?
"Dünyada intikam kadar tanımadığım bir his yoktur. Bugün beni döven birini yarın biri döverken görsem ağlayacağım gelir."
Sayfa 20·Kitabı okudu
Alıntı
Hilal isimli okura yanıt verildi
berceste
@Astrolog06 teşekkür ederizz☺️
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yalnız Penguen…
BU PENGUEN HAKKINDA NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ? 1K dan başka sosyal medya platformu kullanmıyorum bu yüzden olayı ve aslını tam olarak bilmiyorum. Sanırım herkesin farklı bir görüşü var. Kitap okuyan, düşünen insanlar olarak sizlerin görüşünü merak ettim:) GÜNCELLEME: Hepinizin görüşü birbirinden değerli fakat bu “penguen” konusunu farklı noktadan irdelemek ve asıl soruya değinmek istiyorum: Sizce gündemde konuşulmaya değer onca sorun varken neden bir anda her şey unutulup bu “nihilist penguen” gündeme oturdu? Bu penguenin ayrıcalığı neydi? #295419777 #295364644
1000Kitap
Uğur Serdar isimli okura yanıt verildi
berceste
Yorumunuza sağlık☺️
Yengeç burcu musun Necip?
"Dünyada intikam kadar tanımadığım bir his yoktur. Bugün beni döven birini yarın biri döverken görsem ağlayacağım gelir."
Sayfa 20·Kitabı okudu
Alıntı
Hilal isimli okura yanıt verildi
berceste
Hilal Yengeçler olarak bir açıklamaya ihtiyacımız var😄
Yengeç burcu musun Necip?
"Dünyada intikam kadar tanımadığım bir his yoktur. Bugün beni döven birini yarın biri döverken görsem ağlayacağım gelir."
Sayfa 20·Kitabı okudu
Alıntı
Hilal isimli okura yanıt verildi
berceste
https://1000kitap.com/Astrolog06 açıklamak ister misin:)
2 gün sonra doğum günüm. yani kısaca 27. seneme başlıyorum bu hayatta. hiç mutlu hissettiğim bi anım olduğunu da hatırlamıyorum. bundan sonrası için de baya bi umutsuzum. ama tek bir gün mutluluktan ağlamayı çok isterdim. önemsenmeyi, değerli hissetmeyi bilmiyorum ama çok özledim. bilmediğim duyguya böylesine özlem duymayı kabullenemiyorum artık. her şey olacağına varırmış.. ben de öleceğime varayım.
1000Kitap
berceste
“Ve gün gelecek, hayat şu yorgun yüzüne gülümseyerek bakacak ve diyecek ki; Hazır ol, mutlu olma sırası sende...” mutlu yaşlar…:)