Sude

Sude
@saudade_sd

Sude

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.·
2025 4. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma
Reklam
Evet ,bu doğruydu, “dışarıdaki dünya”ya henüz alışamamıştım. Bu gerçekliği hala tam anlamıyla kavramış değildim. Bu garip, şaşırtıcı , yeni ve hızla hareket eden dünyanın insanlarının ve yerlerinin bir parçası olduğum gerçeğini kavrayamamıştım. Yıllarca karanlığa ve kendi küçük dünyasına hapsolmuş ve şimdi birden dopdolu dünyaya itilmiş, gün ışığını ilk kez görüyormuş gibi boş bakan ve bu yüzden gözü kamaşmış bir mağara adamı gibiydim.
Sayfa 135·Kitabı okudu
Alıntı
İnsanların gözünde ayak parmaklarımla resim yapıyor olmam müthiş bir şeydi ve bana şanslı olduğumu söylüyorlardı; evet ,doğruydu, fark edilen bir çocuktum. Ama sol ayağımla resim yapmam nasıl bir fark yaratacaktı? Fark edilen biri olmamanın ne faydası vardı? Ben fark edilen biri olmak istemiyordum,diğer insanlar gibi sıradan olmak istiyordum.
Sayfa 85·Kitabı okudu
Alıntı