Merhabalar. Öncelikle yine çok güzel bir yapıt. Bazı yerlerde sıkılsanız dahi derin anlamlar içeren, zaman zaman kendinizi bulabileceğiniz ve insanın psikolojisine işlenen bir kitap. Okumanızı tavsiye ederim. Hoş kalın.
KorkuStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Yayınları · 2022125bin okunma
Aslında değişik yorumlar bulunduran bir kitap fakat ben çok sevemedim. Yavaş ilerledi. Bir gün yine okursam fikrimin değişebileceğini düşünüyorum. Size keyifli okumalar.