İyi de, aritmetik ya da geometriyle ilgili çok daha kolay ve çok daha basit şeyleri, örneğin iki artı üçün beş etmesi ve buna benzer şeyleri düşündüğümde, bu şeyleri en azından doğru olduklarından emin olacak kadar açık bir biçimde algılamıyor muyum? Bazı şeylerden şüpheleneceğim yargısında bulundum, evet, ama bunun nedeni, Tanrı'nın, bana en belirgin şekilde görünen şeylerde bile yanılgıya düşebileceğim bir doğa bahşetmiş olabileceğinin aklıma gelmesiydi.