Ed

Ed
@sauediy
Oysa gece tam yarısıdır bir günün ve daha güçlüdür gündüzden
Herkes ölür,biz kalırız.Ne ölü,ne diri.Mutluluğu tanıyamayız.Görsek bile tanıyamayız... Doğuştan efkarlı adamlar!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yitirdiğimiz dostların hatırası,çok eski bir şarabın acılığı gibi,mayhoş elmalar gibi hoşumuza gider.
Kötülüğümüz içimizde bizim;içimizse kurtulamıyor kendi kendisinden.
Zincirlerimizi götürürüz kendimizle birlikte;tam bir özgürlük değildir kavuştuğumuz;döner döner bakarız bırakıp gittiğimize;onunla dolu kalır düşlerimiz.
Dertlerimizi avutan akıl ve hikmettir, o engin denizlerin ötesindeki yerler değil.