Önyargılı mıyım bilmiyorum ön yargılıysam Şimdiden özür dilerim tıpçılar psikologlar ve benzeri meslekleri yapan insanlara büyük saygı duyuyorum Fakat ben böyle insanlarla hiçbir zaman mutlu bir ilişki yaşayamayacakmışım gibi hissediyorum örneğin Avukatlar çok manipulatif insanlar gibi geliyor, çünkü çok insanlarla haşır neşir oluyorlar çok zor şartlarda görevlerini yapıyorlar çok bıkmış tükenmiş hissedebiliyorlar zaman zaman çok kötü vakalar kötü olaylar ölümler yaşıyorlar ve bunları yaşayıp da insan duygularına çok da önem veremeyeceklermiş gibi geliyor bana Her şeyi çok basite alacaklarmış gibi geliyor duygularımı inciteceklerinden bile bir haber olacaklarmış gibi, anlıyorum zaten üstlerinde büyük bir yük varken bir de benim duygularımla ilgilenmeyeceklermiş gibi geliyor, biraz da duygusuz olduklarını hissediyorum tamamen benim düşüncem yanılıyor da olabilirim.