İyi geceler herkese, Ben de ülkemizde düşünce özgürlüğü olduğunu sanıyordum, en azından istediğimiz kitapları beğenip beğenmeme konusunda özgür oldugumuzu düşünüyordum fakat durum hic de öyle değilmiş. Bırakın da istediğimiz yorumu saygi çerçevesinde yapalım, emin olun amacımız kimseyi asagilamak degil. Sırf kadin olduğu için insanları ezmeye çalışmaya da gerek yok, komik ve acınası bir durum ortaya çıkıyor zira. Eleştiriye saygı duymak zor olmamalı. Tekrardan herkese iyi geceler.

şeyma taşkın

@seymaataskin
·
Bu platformda kitap incelemesi yapmak yasak mı?
Sevgili 1000kitap üyeleri, bugün üzücü ve bir o kadar da düşündürücü bir durumla karşılaştım. Aylar önce bir kitap hakkında tamamen kendi özgür iradem ve yapıcı eleştirilerimle bir inceleme yazısı paylaşmıştım. Ancak bugün, kitabın yazarının? çirkin ithamları ve nezaket sınırlarını aşan tavrıyla karşılaştım. Üstelik fikrimi savunmama izin vermeden beni engellemeyi tercih etmiş. Sizlere sormak istiyorum: Eğer bu platformlarda düşüncelerimizi özgürce, saygı çerçevesinde paylaşamayacak ve inceleme yapamayacaksak bu alanların varlık amacı nedir? Konu hakkındaki fikirlerinizi merak ediyor, yorumlarda paylaşmanızı bekliyorum.
1000Kitap
Hayata seninle aynı perspektiften bakmayan, bakamayan insanlarla yürümeye çalışırsan bir süre sonra kendini en basit şeyleri savunurken ve karakterini bile gerekçelendirmek zorunda kalırken bulursun. Çünkü bazı insanlar seni anlamaya çalışmaz, seni kendi doğrularına göre şekillendirmeye çalışır. Oysa gerçek uyum; her konuda aynı düşünmek değil, birbirinin bakış açısına saygı duyabilmektir. Sürekli kendini anlatmak, niyetini açıklamak ve olduğun kişiyi kanıtlamak zorunda kalıyorsan, yanlış insanlarla aynı yolda yürüyorsun demektir. Doğru insanlar yanında olduğunda ise kelimeler azalır, huzur artar; çünkü anlaşılmak için mücadele etmen gerekmez.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu platformda kitap incelemesi yapmak yasak mı?
Sevgili 1000kitap üyeleri, bugün üzücü ve bir o kadar da düşündürücü bir durumla karşılaştım. Aylar önce bir kitap hakkında tamamen kendi özgür iradem ve yapıcı eleştirilerimle bir inceleme yazısı paylaşmıştım. Ancak bugün, kitabın yazarının? çirkin ithamları ve nezaket sınırlarını aşan tavrıyla karşılaştım. Üstelik fikrimi savunmama izin vermeden beni engellemeyi tercih etmiş. Sizlere sormak istiyorum: Eğer bu platformlarda düşüncelerimizi özgürce, saygı çerçevesinde paylaşamayacak ve inceleme yapamayacaksak bu alanların varlık amacı nedir? Konu hakkındaki fikirlerinizi merak ediyor, yorumlarda paylaşmanızı bekliyorum.
1000Kitap
Karşımızda ki kişiden istediğimiz tek şey saygı
İnsanları korkut ki saygı alasın. CK
1000Kitap
Sen isteseydin ben senin için her şeyi karşıma alacak delilikteydim. Sen 16 ay içinde beni çok sevip asla üzmeyeceğine söz veren ve her şeyin sonunda , ' ben seni hiç sevmedim , hayatımda başkası var , lütfen saygı duy . Biliyorum seni üzdüm bunun içinde üzgünüm . " Dedin . Söyler misin, yerimdeki sen olsaydın affeder miydin ?