Sibel Ç.

Sibel Ç.
@scora
Hayat bu, her şey olacağına varırdı. Derler ki:" Bir felaketten kurtulunca ardından güzel günler gelir. "
Sayfa 77·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yaşanmış, alışıldık şeyleri bırakıp gitmek kolay mı? Ancak elden ne gelir ki, yenilerine alışmak lazım.
Sayfa 70·Kitabı okudu
"Her hikâye mutlu sonla bitseydi yeniden başlamak için sebebimiz olmazdı. Hayat seçimlerden ve düştüğümüzde kalkmasını bilmekten ibarettir. Ki bunu hepimiz yaparız. Yapamıyormuş gibi davranan insanlar bile yapar bunu."
Sayfa 17·Kitabı okudu
Başkalarına verdiğimiz aklı neden kendimiz uygulamakta zorluk çekiyoruz?
Sayfa 169·Kitabı okudu
Neşeyi saçıp savurmak gerekir, onu israf etmemenin tek yolu budur. Nihayetinde zaten yok olup gidecektir.
Sayfa 141·Kitabı okudu