Sedef Öncü

Sedef Öncü
@sdfoncuu
Gökyüzünden yeryüzüne dek her şey acıya terk edilmişse, garip bir mutluluk umudu var demektir. -Camus
Çok zor bir dünyada yaşıyoruz değil mi? Doğru yolu bulup ayakta kalmak çok zor.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Gerçekler korkunç değildir; sadece ilginç yanları vardır.
Bu dünyada ne kötü insanlar var. İnsanın inancını yok ediyorlar.
İnsanın geleceği görmemesi belki de çok iyi bir şeydi.
Bugün dünyanın durumu karmakarışık. Meseleler eskisi gibi açık değil. İnsan ümitsizliğe kapıldı mı, mahvoluyor.!