Sıdıka Kaya

" Yaşamak en doğal hakkımız. Fakat yüreği yanan birinin ne hissettiğini ancak aynı derde uğrayan bilir. Kimse bizim neler yaşadığımızı, neler hissettiğimizi anlayamaz." " İnsanların en kötüsü, masumları öldürenmiş."
Sayfa 463
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" İyiliğin karşılığını insanlardan bekleyen kimse hayal kırıklığına uğruyormuş."
Sayfa 461
" Kör sağ salim geçip gider de kuyudan, gören göre göre gider düşer içine."
Sayfa 457
" Bir diş ağrısı gibi acı vermesine rağmen, burada bile zaman ağır ve boğucu bir uyku içindeymiş gibi, ama yine de bir biçimde akıp geçiyor."
Sayfa 438
"Yazgı işte! Bir şey yaşanacaksa yaşanır mutlaka."
Sayfa 434