Sıdıka Kaya

" Her şeyin zamanı ve gök altında olan her işin vakti vardır. Doğmanın vakti, ölmenin vakti, aramanın, bulmanın, yitirmenin vakti vardır. Allah yükleyecek, biz taşıyacağız!"
Sayfa 100
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Kendimizi suçlayarak acımızı dindirmeye çalışıyoruz. Bilmem! Belki de böyle davranarak hayata devam ediyoruz. "
Sayfa 577
" Unutma ki suç insanın kalbinden ve yaptıklarından çıkar."
Sayfa 494
" Oysaki görmemek körün işidir. Kör biri nasıl ki yeryüzünü göremez. Hatta uzağı ve yakını idrak edemez..." " Ama gel gör ki aklı olmayan biri de tıpkı kör biri gibi iyiyi kötüden, iyilik yapanı kötülük edenden ayırt edemez."
Sayfa 493
" Bana nasıl acı yaşattınız bir bilseniz. İçim nasıl yanıyor? Bir gösterebilsem size. Bir anlayabilseniz çektiğim acıları."
Sayfa 474