Sıdıka Kaya

" Sen, " dedi kahır dolu bir sesle. " Asla sevdiğim adam değildin. Aksine sırtımdaki kamburumdun!"
Sayfa 383
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Sahi, bu suçluluk duygusundan ne zaman kurtulacağım abla? Bir insanın vicdanı her gün sızlar mı? Benimkisi sızlıyor."
Sayfa 309
" Mesele yaşamak değil ki! Mesele incinmeden, incitmeden yaşamak." " Bu yüreğe bu kadar acı fazla." "Hayat böyle bir şey işte. Tıpkı sonu belli olmayan bir yol gibi. Önümüze ne zaman, neyin çıkacağı belli olmaz. Bazen iş sarpa sardı mı, başa kötü bir şey geldi mi, hepimiz sonumuzun geldiğini düşünürüz. Oysaki öyle değildir. Birçoğumuz vazgeçmek yerine hayata tutunur. İnadına yaşarız bu dünyada."
Sayfa 282
" Hiçbir şeyi düşünemeyecek denli yorgundu. Umut yorgunuydu, kırık hayaller yorgunuydu."
Sayfa 280
" Umudu en derin acılar öldürür!"
Sayfa 279