Sıdıka Kaya

" Aslında safın tekiyimdir; kim ne derse inanırım, olmadık şeyi de dert edinirim."
Sayfa 162
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" İnsan kendisi için hisseder, elalem için değil."
Sayfa 109
" İnsan yaşamın en nazlı ve en kırılgan varlığıdır."
Sayfa 87
" İnsan çıtkırıldım bir varlıktır.En çok incinen canlı odur."
Sayfa 33