"Sadece, Rabbim sen en iyisini bilirsin,dedi.Sen en iyisini bilirsin ve böyle olduysa, böyle olması gerekiyor demektir.Sana teslimim.İçimden bir ah yükseliyorsa gökyüzünün katlarına, ahımın bir yüzü ne kadar şikayete baksa da, sana bakam yüzüyle ahım bir şükür hükmündedir."