Sıdıka Kaya

" Bir insanın gönlünde gerçekten ne yattığını görmek zor değil midir? Görünüşe aldanmak o kadar kolay ki."
Sayfa 39
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" Öğreneceğim çok şey kaldı geriye.Sözün özü hala çok eksiğim.Tanırsan, bu yanımdan tanıyacaksın.Bir de, şikayet etmemeyi öğrendim."
Sayfa 107
" Çünkü en zayıf olduğum yerden sınanmış en hassas olduğum yerden vurulmuşum.Hangi yanımdan yara alsam o yanımdan ağrımışım.Taşıyamam zannettiklerimi taşımış, taşırım zannettiklerimin altında kalmışım.İçimdeki ummanı önce sızdırmış sonra taşırmışım."
Sayfa 41
"Şimdi sen çok yorgunsun.Her gün daha az şaşıracak daha az sarsılacak kadar.Bütün eski defterleri kapatacak ama yeni bir sayfa açamayacak kadar.Bir ömür boyu can taşır gibi saklanmış sayfaları bulup çıkaramayacak, emanet cümlelere sığacak kadar.Anlatmaktan değil susmaktan.Yaşamaktan değil yaşamamaktan.O kadar yorgunsun."
Sayfa 17