"Benim gerçekten sevdiğim insanlar azdır,beğendikleri ise büsbütün az. Dünyayı görüp tanıdıkça hoşnutsuzluğum artıyor . İnsanların iç yüzünün nasıl hiç göründüğü gibi çıkmadığının, iyi ya da akıllı gibi görünenlere bile nasıl hiç güven olmadığını her gün daha açıkça anlıyorum."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bence insan sırf matematikte başarılı diye tıp okumamalı;evet, benim için çok kolay olurdu ama bende bir insanı iyileştirme güdüsü yok,yolda gördüğüm birini hastaneye götürebilirim ama onun yarasına dokunamam ya da bir başkası sırf çok ezber yapıyor diye hukuk okumamalı, önemli olan vicdan sahibi olması olmalı, adaletli olması; mesleklerde derslerdeki başarıya göre değil,insan ruhuna göre seçilmeli.
"Ben aşkın gündüzleri gece, geceleri gündüz yapabilecek kadar güçlü olduğuna inanıyorum. Eğer ben aşık olduğum adama aşkımı ispatlayacaksam geceleri gündüz, gündüzleri gece yapabilmeliyim. O yüzden duvarına, "Sıkılırsan güneşten, gece oluruz erkenden" yazmak isterdim."
"Kimseyi yanımda tutabilecek güce sahip olduğuma inanmıyorum. Âşık olduğum insanı ne kolundan yakalayıp yanımda tutabilirim ne de benimle kalmaya ikna edebilirim. Çünkü ben bir insanın,benim için benimle kalmak isteyeceğine inanmıyorum. Ama benim de elimden bir şey gelir. Diğer arkadaşlarımız gibi onu yanımdan ayırmam deme cesaretini gösteremem ama ben daha cesur bir harekette bulunabilirim. Ben beklerim,bir ay da beklerim,bir yıl da beklerim,bir ömür de beklerim. Benden ne kadar uzakta olduğu umrumda olmaz,mesafeleri görmem bile. Bir gün yanımda olacağını biliyorsam kilometrelerin hiçbir önemi kalmaz...