sabird

sabird
@sdogrul19
Her şey geçer, her şey unutulur. Kendini bir felaketin içinde kaybetmenin manası yoktur.
Reklam
Geçmiş için söylenenler yanlış. Ben onun nasıl gömüleceğini öğrendim. Her ne kadar, geçmiş pençeleriyle kendine bir çıkış yolu açmayı becerse de.
Zaten, bir felakete sükûn ve itidalle tahammül edenlerin manzarası, o felaket için ağlayıp çırpınanların manzarasında çok daha korkunç ve ezicidir