"Sadece bir günlük bir endişeyi, bütün bir ömrün endişesiyle değiştirip ortalığı velveleye veriyorsun. Düzenin zorunluluğuna inanmıyor musun? Valéry'nin bir sözü var,"…"Kanunlar, sistemler,gelenekler; eskiden beri biraz kafası çalışan düşürürler tarafından hep eleştirilmiş, küçümsenmiştir. Aslında, onları alaya almak ve hicvetmek insanı iyi hissettirir. Ama bu hicvin ne kadar kolay ve tehlikeli bir oyun oldugunu bilmek zorundasın çünkü hiç sorumluluğun yok. Kanunlar, sistemler, gelenekler ne kadar saçma görünse de, bunların olmadığı yerde bilgi ve özgürlük düşünülemez. Büyük bir gemide olup da geminin kötülenmesi gibi bir şey bu. Denize atlarsan, sadece ölürsün.