Saçmalamayı da mantıklı olmak kadar çok seven, kitaplarda ve şarkılarda kendini bulan, hayallerde yaşadığı kadar uçuk, gerçekleri gören birisi kadar gerçekçi bir kızın profilindesiniz.Kolay gelsin :)
En iyi sevgi, insanın eski mutsuzluklardan kaçmak için değil de, yeni mutluluklara kavuşma umuduyla beslediği sevgidir. Öyle veya böyle, acılı veya sancılı, gram kadar da gücüm olsa beni benden alamazdı sevgili hayat, hani nefes darlığımda da yıkamayacaktı beni.
Sonra avucuma ağladım, uyudum, gün bitti.
Ölüm.
Ben 1k'ya katılalı tam tamına 1 sene olmuş :) Zaman ne çabuk geçmiş gerçekten... Burada tanidigim, okuduğu kitapları özendiğim bir çok kişi var. İYİ Kİ VARSINIZ :))